Copywriting, správně a efektivně napsané texty

Položili jste si někdy otázku, jak lidé na internetu čtou? Co je zajímá nejvíce, na co se zaměřují? Upřímně, lidé zase tolik nečtou, spíše prolétnou stránku, ohodnotí hlavní informace, což mohou být zvýrazněné nadpisy, obrázky. A když toto víte, je potřeba tak přistupovat při výrobě textu.

Provozujeme více jak 100 portálů a z výsledků z Google Analytics, Zendesku, Smartsuppu a dalších nasazených technologií jsme za roky zjistili fakt, že lidé opravdu čtou jinak než na klasickém papíru. Oči přelétají na záchytné body, které zaujmou, NADPIS, 2014 zvýrazněné číslo. Píše se o tom i na blogách různých firem.

PROČ JE DŮLEŽITÉ SPRÁVNĚ PSÁT TEXTY - COPYWRITING?

Zmatek, jednou to vypadá, že to psala teta švadlena, podruhé strejda ze stavby, poté asistentka... Toto nebude budit dobrý dojem, že? Ale z oblasti robotů, kteří Vaše texty berou doslova, jste udělali velkou chybu - necháte si indexovat nesmyslné informace do internetu. Na to, co opravdu děláte, Vás lidé mnohdy nenajdou jen z toho důvodu, že jste nevěnovali potřebný čas k promyšlení a správnému sestylizování, případně jste si texty nenechali vytvořit třeba námi nebo jinou firmou, která se psaním živí.

Nabízíme tvorbu článků na web, sloganů, PR textů na naše i jiné portály, reklamních textů, tiskových zpráv, úpravu Vašich textů a korektury, reklamních textů našimi copywritery. 

Vytváří StudioMC na systému PublicMC s podporou MediaMC | © PublicMC 2005 - 2024